woensdag 5 februari 2014

Photoshop

Vandaag heb ik een video voor jullie. Er zijn weinig clips die ik zo mooi vind dat ik ze blijf kijken, maar deze is toch wel een van mijn favorieten. Ondanks dat ik de taal niet kan verstaan en geen idee heb waar ze over zingt is de clip zo ontzettend simpel en mooi. Hij is een paar weken terug uitgebreid besproken bij verschillende tv-programma's en sindsdien kijk ik af en toe deze video. Het is goed om te onthouden dat het er bij de meeste videoclips (en uiteraard ook foto's) zo aan toe gaat.


Ik geef toe dat ik af en toe ook mijn eigen foto's photoshop. Maar dit doe ik dan alleen als ik enorme wallen heb onder mijn ogen of een enorme pukkel op mijn voorhoofd. Bij mijn selfies is overigens niks gephotoshopt. Hoe doen jullie dat? Photoshoppen jullie veel aan je eigen foto's? En wat vind je ervan dat de foto's in de modewereld altijd zo bewerkt worden?

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten