dinsdag 11 februari 2014

Update

Ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen. School is net wat drukker dan ik had verwacht en ik moet nog even het ritme zoeken. Vooral de lessen volgen in het engels is een uitdaging. Mijn engels is (ook al zeg ik het zelf) boven gemiddeld. Het lezen, luisteren en spreken gaat me heel erg goed af, maar het schrijven vind ik wat lastiger.
Het heeft me ook jaren gekost voordat ik de Nederlandse spellingsregels onder de knie had, en nog steeds maak ik af en toe een foutje.
Ook ben ik veel bezig geweest met foto's bewerken. Ik vind het steeds leuker om te doen, het is goed voor mijn creativiteit.
Ik denk dat ik ze hier allemaal ga posten. Wie weet verander ik de layout van de website binnenkort wel. Maar daar moet ik nog even over denken.
Voor de rest gaat het met mij allemaal prima. Drukjes en af en toe wat moe, maar ondanks dat vind ik mijn minor heel erg leuk. Veel beter dan wat ik had gedacht.

En dit is alles voor vandaag!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten