zondag 2 februari 2014

ShAmy - Dreamer

Vandaag een simpele afbeelding die ik zelf heb gemaakt.
Ik zie enorm veel mooie bewerkte foto's en ik heb nooit begrepen hoe deze gemaakt werden.
Tot een paar dagen terug! Na een tijdje lang gekeken te hebben naar mooie bewerkte afbeeldingen wilde ik mijn eigen maken. En dat heb ik gedaan!
Het is nog maar een oefening, maar ik vind hem eigenijk wel leuk geworden. Helaas is hij wel een beetje blokkerig, hier moet ik nog iets op verzinnen. Maar geniet van mijn eerste zelfgemaakte foto.


Zal ik hier een wekelijks ding van maken? Elke zondag een mooie afbeelding om de week te eindigen. Ik ga niks beloven want er zit wel wat werk in en ik weet niet of ik altijd tijd heb. Maar ik wil het wel graag proberen. Dit is iets om trots op te zijn, al zeg ik het zelf!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten