donderdag 3 juli 2014

Beroemd op Facebook

Pas terug was ik lekker aan het facebooken. Beetje rondkijken op verschillende pagina's.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik verslaafd aan alles wat met Harry Potter te maken heeft. Ook op Facebook zijn er enorm grote communities met pagina's waar alle fans bij elkaar komen. Zo zijn er ook een paar pagina's voor de Harry Potter fans.
Ik zat zo'n pagina door te kijken en ineens kwam ik mijn eigen afbeelding tegen! Deze om precies te zijn. Eerst dacht ik: huh, hoe komt mijn afbeelding nou hier terecht? Maar iemand had deze werkelijk gevonden op internet en geupload op Facebook.
En het is niet eens mijn mooiste dreamer, hahaha!

Dit liet me toch wel speciaal voelen. Ik heb al een tijdje geen bewerkingen meer gedaan omdat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik wil maken. Ik heb er nog wel een gemaakt die ik nu als achtergrond voor mijn telefoon gebruik, misschien kan ik die hier ook een keer uploaden.

Xxxjes, Marleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten