woensdag 2 juli 2014

Orphan Tears

Met bijna mijn vakantie voor de deur vond ik het wel weer eens tijd voor een update.

De afgelopen weken heb ik het vrij druk gehad met school, maar vanaf dit weekend niet meer. Dan heb ik lekker vakantie!

Het wk is in volle gang, en ik heb eindelijk een voetbalshirt gekocht. Ik was er nooit echt aan toe gekomen of heb er nooit zo bij stil gestaan maar nu heb ik er dan toch een. En hij is prachtig!
En natuurlijk staat v Bommel achterop, muahahhahaa.

Terwijl ik dit typ ben ik een van mijn oude favoriete liedjes aan het luisteren. Vroeger was ik heel erg fan van Ray William Johnson. Hij is een youtuber en heeft enorm veel leuke projecten gehad. Hij heeft vlogs gemaakt, =3 is een van zijn beste producties, en ook Your Favorite Martian vond ik geweldig. Dit is een serie met allemaal muziek en videoclips in de vorm van tekenfilms. Echt ge-wel-dig!

Ik ben nu weer Orphan Tears aan het luisteren, en allemaal herinneringen komen naar boven. RWJ is nu redelijk inactief op youtube. De meeste van zijn projecten doet hij niks meer mee. Echt zo jammer! Gelukkig kan ik altijd alles nog terug kijken, zo ook Orphan Tears. Als je dit liedje nog niet kent, ga echt eens luisteren en kijken.


Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten