donderdag 17 juli 2014

Gezichtshaar

Ineens drong het tot me door: ik begin oud te worden!

"Vroeger" (toen ik een jaar of 16 was), was gezichtshaar altijd een grote no-no. Een man met een snor of baard was in mijn beleving sowieso 10 jaar te oud voor me. Maar tegenwoordig vind ik een baardje of snorretje echt enorm sexy! Natuurlijk geen enorme Perkamentus-baard of wat donshaartjes. Nee, echt een goed getrimd kort cute baardje.

Ik denk dat dit nu zo'n jaar aan de gang is, en het wordt steeds erger. Vooral mannen met donker haar krijgen direct bonuspunten.

Voorheen vond ik het altijd raar dat mannen hun gezichtshaar lieten staan. Ik vond het niet mooi, het prikt en het kan er onverzorgd uitzien. Maar hier ben ik compleet op terug gekomen. Er is niks cuter dan een man met een lief klein baardje.

Ik behoor nu dus officieel niet meer tot de One Direction / Justin Bieber-fase maar tot de George Clooney-fase.

Btw, toen ik foto's ging kijken van knappe mannen (ter inspiratie, hihi) stonden er in de zoeksuggesties al 3 opties voor baarden. Ik ben dus niet de enigste!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten