maandag 14 juli 2014

Inspiratie

Ik ben geïnspireerd!
Zoals bijna elke dag zit ik wel een paar uur op youtube. Beetje filmpjes te kijken, dingen op te zoeken, etc. Ik zou niet weten hoe ik ooit zonder youtube heb kunnen leven! Ik was net ook alweer een paar uur bezig (ik heb nu 2 video's op pauze staan, die wil ik zo nog afkijken zodra ik klaar ben met dit bericht typen).

De meeste video's die ik kijk zijn van kanalen die ik al jaren volg. Sommigen al wel 5 of 6 jaar. En in die tijd heb ik deze mensen enorm zien groeien. Sommigen zijn echt complete celebrities geworden. De meest bijzondere persoon is toch wel Sam Tsui. Hij maakt muziek op youtube en is momenteel net klaar met zijn tweede tour door Azië. Dat is toch ziek! Van een jongen met een goeie stem en een camera naar volle zalen, handtekeningen en een eigen cd. Als je Sam Tsui nog niet kent, check hem hier.

En een ander meisje dat ik volg heeft vandaag haar allereerste boek gepubliceerd. Het verhaal zelf spreekt me niet zo aan (iets met elven en dwergen) maar het feit dat ze gewoon een boek heeft geschreven is toch geweldig! Ik wil dit ook doen. Gewoon ervoor gaan. Niet meer 3 uur van mijn dag besteden aan youtube. Het enigste wat ik daar doe is kijken hoe andere mensen elke dag beter en succesvoller worden, terwijl ik geen stap vooruit kom.

In het begin van het jaar heb ik wat doelen voor mezelf opgesteld. Ik ben nu al meer dan een half jaar verder en er is nog steeds niet echt veel van terecht gekomen. Daar moet echt dringend verandering in komen, en ik heb nog 5.5 maanden om dat te bereiken.

Het is nu half 12  's nachts terwijl ik dit typ, dus morgen ga ik echt aan de slag met mijn doelen. Dan heb ik nu nog mooi een uurtje de tijd om nog wat youtube-filmpjes te kijken, hihihi.

Xxxjes, Marleen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten