vrijdag 4 juli 2014

Sensation outfit

Mijn 50e bericht!
Ik plaats de ze update omdat het bijna Sensation is! Dit jaar ben ik er ook weer bij (voor de 5e keer dat ik naar Sensation ga en het blijft elke keer weer een hele unieke ervaring).

Bij Sensation is de dresscode wit. Dit zorgt natuurlijk voor wat stress (ik koop om de maand een nieuwe witte outfit "voor Sensation" maar als het dan zo ver is heb ik helemaal niks om aan te doen).
Dit jaar ga ik voor een iets zomerse outfit. Ik heb altijd een lange witte broek gedragen met daarboven een shirtje. Maar afgelopen jaar was het zo erg warm en het is eens tijd voor wat anders.
Dit jaar ga ik in een rokje met een wit hempje.
Ik heb mijn outfit al gepast en hij is bijna helemaal compleet.

Ik heb alleen nog wat glowsticks nodig en iets leuks voor op mijn hoofd. Vorig jaar zag ik twee meisjes met lichtgevende oren. Ik weet niet zeker meer of het konijnenoren waren of muizenoren, maar dat was zo erg tof! Zoiets wil ik nog.

De rok die ik draag is DEZE. Daaronder draag ik gewoon een huidskleurige panty en mijn sneakers. Ook ga ik nog op zoek naar witte beenwarmers denk ik. Ik weet het nog niet zeker want na een paar uur zijn ze toch al helemaal vies, maar het is wel leuk.
Ik draag dit keer twee hempjes over elkaar. Eentje is een normaal wit hempje, en daaroverheen draag ik nog een kanten hempje. Ik heb een foto van de bovenkant van mijn outfit:
Deze staat ook op mijn Instagram. Je kunt me volgen als je dat nog niet doet!

Als je zaterdag ook gaat, laat het me dan even weten! Zou leuk zijn!

Xxxjes, Marleen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten