donderdag 13 november 2014

100ste bericht!

Dit is mijn 100ste bericht op deze blog!

De tijd vliegt. Ik ben in januari begonnen met het schrijven op deze blog. Soms lag het even stil, maar over het algemeen sta ik versteld van hoe goed ik het volhoud, haha.
Ik deel niet vaak wat ik doe, maar dit afgelopen jaar ben ik er steeds beter in geworden. Dit wil ik nòg meer gaan doen!
Ik begin er ook steeds meer plezier in te krijgen.

Ik wilde dit bericht helemaal gaan wijden aan mijn blog, maar toen ik vanochtend wakker werd en social media ging checken, kwam ik overal hetzelfde bericht tegen: Carol Ann Susi is overleden. Zij speelde de stem van Debbie Wolowitz, de moeder van Howard. Ze is nooit in beeld gekomen maar ondanks dat weet vrijwel iedereen wie ze is. Hier een paar leuke momenten van Carol in de show. Ik ben benieuwd hoe ze het nu gaan aanpakken, de moeder van Howard is een van de leukste rollen uit de serie!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten