woensdag 12 november 2014

Story time

Toen ik afgelopen week op mijn laptop wat mappen aan het doorlopen was (ik ben echt een chaoot, de organisatie van al mijn bestanden is dramatisch) kwam ik ineens een map tegen vol met korte verhalen die ik vroeger heb geschreven. Ze waren allemaal 1 of 2 a4tjes lang. En met vroeger bedoel ik dus ook echt vroeger. Ik heb ze allemaal geschreven tussen begin 2008 en eind 2009. Toen was ik ongeveer 15 jaar.
Ik heb er een paar terug gelezen en ik sta versteld van hoe mooi ze zijn als je bedenkt dat ze echt al eeuwen oud zijn.

Ik wil het schrijven weer oppakken. Ik denk dat dit een goede manier is om dat te doen, af en toe een klein fictief verhaal op mijn blog zetten. Dit ga ik niet wekelijks doen of iets dergelijks, gewoon heel sporadisch als ik er zelf zin en tijd in heb. Maar om toch een beetje een systeem erin te krijgen heb ik een mooie banner gemaakt:



Eind deze week zal ik mijn eerste (oude) verhaal plaatsen.

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten