dinsdag 4 november 2014

Tag tuesday: All About Autumn

Ik heb een hele tijd op het internet gezocht naar een aantal leuke tags, en ik heb nu een lijstje gemaakt waar ik de komende weken mee vooruit kan.
Als iemand nog een leuke tag weet, zeg het dan vooral! Hoe meer hoe beter, hahaha.



Vandaag de All About Autumn - tag. Het is altijd moeilijk om het begin te vinden van een tag. Iemand heeft ooit de tijd genomen om deze tag te bedenken, maar ik heb geen idee wie dat was. Heb online gezocht maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Maargoed, hier gaan we:

- Wat is je favoriete herfstdrankje?
Ik drink eigenlijk vrij weinig warme dranken. Op zijn tijd hou ik wel van warme chocomel, maar meestal drink ik toch water.

 - Laat je leukste muts/wanten zien
Ik draag eigenlijk bijna nooit handschoenen of een muts. Ik zorg altijd dat ik een capuchon heb op mijn jas tegen de regen. Dat is vaak mijn grootste prioriteit in slecht weer: mijn haar.

 - Welke muziek luister je in de herfst?
Mijn muziek hangt niet echt af van het weer. Ik luister vaak dezelfde muziek. Tegenwoordig vind ik Katy Perry weer helemaal geweldig, haha.

 - Welk parfum ga je het meeste dragen deze herfst?
Gucci Guilty, echt mijn favoriete herfstige geur!

 - Wat is je lekkerste herfst geurkaars?
Ik brand eigenlijk nooit een geurkaars, vind die lucht na een tijdje niet meer lekker. Maar mijn favoriet is toch wel een kaars met kaneel erin. Daar hou ik wel van.

 - Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?
Haha. Ik maak me het hele jaar door hetzelfde op. Ik doe gewoon waar ik zin in heb. Ik word altijd een stuk bleker in de winter, maar daar trek ik me voor de rest niet veel van aan, haha.

 - Go to herfst moisturizer?
In de winter wordt mijn huid kurkdroog. Ik heb niet een hele moeilijke huid. Over de jaren heen heb ik veel geprobeerd en kruidvat huismerk werkt voor mij net zo goed. die gebruik ik dus graag.


Dit was de tag voor deze tag-tuesday! Volgende week weer een nieuwe tag!
 Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten