maandag 17 november 2014

Nieuw project?

JAAAAAA.

Eindelijk is het dan zover! Ik ga een kleine preview geven van mijn nieuwe project. Na een flinke hoeveelheid geklungel en gestress heb ik het grootste gedeelte voor elkaar gekregen. Namelijk: ik heb een eigen domein aangemaakt. Dit betekend dat mijn blog binnenkort via een andere link te bereiken is. Ik ben nog wat aan het sleutelen met wat technische dingen en ik moet nog wat zaken rechttrekken, maar in principe ben ik zo goed als klaar. Ik host mijn nieuwe blog via een heel ander bedrijf. Alles achter de schermen is helemaal omgegooid dus het duurt nog wel even voor ik alle opties heb ontdekt en uitgeprobeerd.
De link ga ik pas plaatsen als alles perfect is, maar als je mijn nieuwe blog alsnog krijgt gevonden: goed gedaan!


Voor een kleine preview van mijn nieuwe blog, klik dan op






Geen opmerkingen:

Een reactie posten