maandag 6 oktober 2014

Asociaal

Pas terug stond ik ergens in een rij te wachten met iemand, en voor ons stond toevallig een vriend van haar. Ik heb hem een aantal keer gezien, maar nooit meer dan een paar woorden mee gesproken. Zij begon met hem te kletsen tegen hem. Hij had een bandje om van Sziget festival, waar ik ook was geweest.
Toen zij daar iets over zei tegen hem, zei ik: hee daar was ik ook dit jaar!
Meneer haalde zijn neus op.
Ik zag op zijn bandje dat hij 7 dagen was geweest. Oftewel, hij had op de camping gestaan. Om het gesprek op gang te houden vroeg ik: was je 7 dagen geweest?
Meneer reageerde: ja dat lijkt me wel he.

Dit is écht gebeurt, ik heb het niet verzonnen. Iemand waar ik nooit gemeen tegen ben geweest, nooit een fout woord tegen heb gezegd.
Dit is een tijdje terug gebeurt maar ik kan er nog steeds niet over uit dat hij zo asociaal deed zonder enige aanleiding. Ik was heel vriendelijk en heb geen woord fout gezegd, waar dat gedrag vandaan kwam, Joost mag het weten!

Dit was mijn maandagmiddagfrustratie, hahaha.
Ik zit er overigens aan te denken om een paar dagen in de week een thema te maken om over te schrijven, dan komt er wat meer structuur in mijn blog.
Als iemand tips heeft of voorbeelden, laat het maar weten!

En owja, als je ooit zelf zo'n asociaal iemand tegen komt, hoop dan heel erg hard dat hij bij het eerstvolgende opstakel (zoals een drempel of een deurpost) kij hard op zijn gezicht valt. En vooral hard lachen achteraf, dan voel je jezelf een stuk beter!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten