dinsdag 28 oktober 2014

Tag Tuesday: Instagram tag



Vandaag ga ik de Instagramtag doen! Mijn Instagram kun je vinden door hier te klikken!

Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Mijn gebruikersnaam is Marleeeentje3. Marleeeentje was al bezet en 3 is mijn geluksgetal, dus heb ik die er maar achter geplakt, hahah.

Hoeveel foto's post je gemiddeld?
Ik denk 5 per week. Soms wat meer, soms wat minder.

Laat je favoriete Instagramfoto zien.
Dat vind ik lastig! Ik heb heel veel leuke foto's van mijn hondje erop staan. Ik denk dat ik dit de leukste vind:
Een foto die is geplaatst door Marleen (@marleeeentje3) op
Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.
Pfft, dat is een zoektocht! Op deze foto kreeg ik 35 likes:
Een foto die is geplaatst door Marleen (@marleeeentje3) op

Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Geen enkele. Die apps werken langzaam en het kost teveel tijd. Instagram is er juist voor om even snel een foto te plaatsen. Niet om een half uur bezig te zijn met bewerken, hahaha.

Welke celebrities volg je?
Uhm, vrij veel! De leukste vind ik therealjimparsons van The Big Bang Theory

Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Geen enkele. Vaak worden de foto's er niet mooier van en het kost zoveel tijd om een goede te vinden.

Welke hashtags gebruik je het meest?
#beagle. Ik heb een beagle als hond, dus die tag ik altijd als ik een foto van mijn hond plaats, haha.

Laat je laatste Instavideo zien.
Ik maak bijna nooit een video. Dit was gewoon een testje.
Welke dierenaccounts volg je?
Ik volg funkybeagle. Voor de rest geloof ik geen andere accounts.

Welke (grote) bedrijven volg je?
Uhm... Volgens mij geen enkele.. Ik heb al een aantal merken op Facebook, hoef ze niet ook nog te zien op Instagram, haha.

Heb je veel familieleden op Instagram?
Niemand van mijn familie heeft Instagram geloof ik. Ik heb er in ieder geval niemand op haha.

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten