donderdag 2 oktober 2014

Facebook-official

"Vroeger", toen msn nog bestond, was het normaal om je relatie in je status of je naam te zetten.
Iedereen deed eigen naam (L) lover. Dat is eigenlijk altijd zo geweest.
Toen msn werd overgenomen door skype is die traditie niet voortgezet (in ieder geval niet in mijn contactenlijst, ook al moet ik eerlijk zeggen dat ik amper op skype te vinden ben).

Nu is er weer een tijdje iets nieuws aan de hand. Je relatie "Facebook-official" maken. Zodra je je relatiestatus op Facebook hebt aangepast weet iedereen dat het serieus is.
Ik ben hier zelf helemaal niet van (en zeker niet op de dag dat je een relatie hebt, direct je status aanpassen). Ik wacht er liever een tijdje mee, zodat ik zeker weet dat het ook een waardige relatie is om op Facebook te plaatsen.

Ik heb nu sinds kort zelf een lover (of bf/boyfriend, hoe ik hem vanaf nu ga noemen), maar we hebben het er nog helemaal niet over gehad om onze relatie Facebook-official te maken. Ben benieuwd of hij er ooit over begint!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten