maandag 13 oktober 2014

Uhm...

Ik heb het eindelijk gedaan!
Na maanden van twijfelen en proberen heb ik mijn eigen youtubekanaal opgezet!
Ik had al een kanaal, maar daarmee kijk ik alleen video's en plaats ik reacties. Nu heb ik een kanaal waar ik zelf dingen kan uploaden.

Wat ik zoal wil uploaden weet ik nog niet. Wel wil ik in het Engels gaan praten, zodat ik mezelf kan blijven ontwikkelen in mijn taal.
Terwijl ik dit typ is de introductie-video aan het uploaden.

Maar wat een gedoe joh! Ik dacht altijd dat video's maken een eitje was maar o mijn god, daar gaat flink wat werk inzitten. Ik heb deze video van zo'n twee minuutjes 6 keer moeten opnemen. Ik was van plan om hem mooi te bewerken zodat ik alleen de nodige dingen achter elkaar kon plakken. Uiteindelijk werd ik het zo beu dat ik het maar in een keer heb opgenomen, met alle fouten ertussen.
Vooral de versprekingen en de "uhms" zijn zo irritant!

Ik ga de video nog niet op mijn blog plaatsen, ik wil eerst wat beter worden voor de camera, maar als je mijn video kan vinden op youtube, dan heb ik zeker respect voor je!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten