woensdag 1 oktober 2014

Favorieten

In januari had ik besloten om elke maand mijn favorieten te delen. Dit heb ik één keer gedaan (klik hier) en daarna nooit meer.
Ik heb geen idee waarom, het is er een beetje bij ingeschoten (zoals vrijwel alles, hahaha).

Vandaag ga ik dus mijn tweede favorieten delen van dit jaar.

Mijn eerste favoriet is mijn tas!
Het is mijn Burkely Lily tas. Deze tas heb ik geloof ik in maart gekocht en sindsdien neem ik hem overal mee naartoe. Hij heeft me 180 euro gekocht, maar in het half jaar dat ik hem draag is hij nog nergens versleten. Het was een flink bedrag, maar ik vind dat deze tas het waard is.


Mijn tweede favoriet is denk ik toch wel mijn haar. De laatste tijd is het zo gezond, mooi en lang. Ik denk dat ik binnenkort eens laat zien wat ik allemaal gebruik om mijn haar zo te krijgen, hahaha.

Mijn derde favoriet is de Engelse taal. Ik heb mijn minor in het Engels gevolgd, en ik vol altijd al mijn series in het Engels. Ook heb ik een paar Engelse vrienden gemaakt. Mijn Engels is met sprongen vooruit gegaan en ik krijg er ook vaak complimentjes over. Vroeger was ik er vrij onzeker over, maar tegenwoordig boeit het me niet meer zoveel of ik foutjes maak. Dat is echt een grote stap geweest, om mezelf over die onzekerheid heen te krijgen. Maar het is me toch gelukt!

Mijn laatste favoriet is Instagram. Tegenwoordig plaats ik zoveel foto's op Instagram, het is bijna niet meer normaal haha! Ik ben ook altijd aan het denken in Instagram-foto's. Pas terug heb ik een bericht geplaatst over de Instagram-generatie. Ik merk dat ik mezelf daar onbewust steeds meer schuldig aan maak.
Maar mooie foto's worden natuurlijk gemaakt om te delen met elkaar!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten