vrijdag 8 augustus 2014

1000

Ik zit nu midden in mijn zomervakantie. En het voelt heerlijk!
Ik ga volgende week naar Sziget, en ik heb er enorm veel zin in.
Zal ik voordat ik ga laten zien wat ik allemaal meeneem op vakantie? Dat lijkt me wel een leuk plan. En als ik terug kom laat ik natuurlijk een aantal foto's zien, haha.
Als je eigenlijk meer van me wil volgen kun je ook op mijn instagram kijken. Daar plaats ik bijna dagelijks wel een leuke foto.
Het lijkt me leuk als je me volgt!

Ik zit er ook aan te denken om de layout van mijn blog te veranderen. Ik begin hem een beetje beu te worden, hahaha. Daar gaat best veel werk inzitten, want de afmetingen en de resolutie moeten precies goed zijn. Ik denk dat ik de kleuren ook wat wil aanpassen, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het oranje begint wat saai te worden. Ik denk dat blauw veel leuker is. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden als ik het eenmaal heb aangepast.

En daarnaast: ik ben over de 1000 views gegaan! Dit betekent dat er meer dan 1000 keer op mijn website is gekeken. Bedankt iedereen voor het lezen van mijn blog! Het is fijn om een plaats te hebben op het internet waar ik zelf iets kan plaatsen.


Xxxjes, Marleen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten