dinsdag 26 augustus 2014

Mijn toekomst

Toekomsten zijn altijd wat vaag. Je weet nooit wat er gaat komen. Sommige dingen staan wel al vast. Ik ga vandaag mijn komend half jaar bespreken.

Zoals je misschien wel of niet weet: ik heb studievertraging.
Op school liepen er wat dingen in de soep. Alles kwam in één keer op me af, en ik had niet genoeg tijd meer om het allemaal op orde te brengen. Hierdoor ben ik helaas wat studiepunten mis gelopen en mag ik nu niet door naar het afstudeerjaar.
In het aankomende half jaar ga ik deze gemiste studiepunten alsnog inhalen zodat ik in januari kan starten met het afstudeerjaar.
Er is een vak waar ik enorm veel moeite mee heb. Hiervan ga ik de lessen opnieuw volgen. Dit betekent dus dat ik 2 lessen van ieder 100 minuten per week ga volgen. De rest van de tijd ben ik dus vrij.

Ook ben ik op zoek naar een baantje voor een of twee dagen in de week. Het liefste doe ik iets met communicatie, maar dit is enorm moeilijk te vinden. Waarschijnlijk zal ik dus een baantje achter de kassa oid moeten gaan zoeken.

ik heb altijd op school gezeten en ben altijd bezig geweest met leren. Dit aankomende half jaar zal erg rustig voor mij worden, wat perfect is om wat nieuwe dingen te gaan proberen en wat meer #yolo te leven.

Zo gaat mijn leven er dus uitzien, de komende maanden. Ik ben heel benieuwd hoe het me gaat bevallen!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten