woensdag 20 augustus 2014

I'm back!

Ik ben terug van vakantie!
Na een weekje lekker relaxen en leuke dingen doen ben ik weer helemaal klaar voor een nieuw schooljaar.

Ik heb wat aan het klooien gegaan met de uitstraling van mijn blog. Het blauwe vind ik veel mooier maar ik heb het idee dat het niet erg leesbaar is.. Laat me weten wat je vindt!

Ik ben naar het Sziget festival geweest in Boedapest. Echt een aanrader! We zaten niet op de camping maar we hadden een appartement gehuurd in de stad. Als er interesse is voor een uitgebreid vakantieverslag, laat het me dan vooral weten!
Dit kan dmv een reactie achter te laten, maar ik ben op nog veel meer plaatsen te bereiken. Check hier eens mijn andere kanalen:

FACEBOOK: facebook.com/marleen.vanbommel.5
TWITTER: twitter.com/Marleeeentje
INSTAGRAM: instagram.com/marleeeentje3 
PINTEREST: pinterest.com/marleeeentje
TUMBLR: marleeeentje.tumblr.com

Je kunt al deze linkjes ook aan de rechterkant van mijn blog vinden, in het zij-menu

Xxxjes, Marleen

1 opmerking: