dinsdag 5 augustus 2014

HarryPotterFacts

Mijn eerste project heet: HarryPotterFacts.

Ik ben vrij obsessed met Harry Potter en ik vond het vreselijk dat er zoveel informatie te vinden was over de serie, maar dat niks op een plek stond. Natuurlijk heb je de harrypotterwikia, maar die artikelen zijn zo langdradig.
En naast facts heb ik ook veel mooie verhalen gelezen over het leven na de oorlog. Deze zijn allemaal verzonnen door fans maar maken het verhaal juist zo mooi.
Daarom wilde ik alles bundelen op één plaats. Ik heb gekozen voor een youtubekanaal omdat ik op deze manier beeld en tekst mooi met elkaar kan combineren. Ook heb ik besloten het kanaal in het engels te maken. Er zitten fans over de hele wereld, en zo kan ik er uiteindelijk veel meer bereiken (als het effect ooit aanslaat, hahaha)
Mijn voice-overs zijn dus ook in het Engels. Dit is best wel eng om het nu zo op mijn blog te plaatsen, aangezien iedereen nu weet dat dit mijn account is, hahaha.

Het bewerken van de video's kost alleen zoveel werk. Ik heb er nu een paar gemaakt, maar ben denk ik wel een volledige dag met een video bezig (7+ uur). Het idee heb ik binnen 5 minuten, maar het bewerken kost me uren. Daarom zie ik er vaak tegenop om nog een video te maken. Maar ik wil het wel echt volhouden, want het idee is zo leuk!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten