donderdag 7 augustus 2014

Ontzield

In januari heb ik al gezegd dat ik zou beginnen met schrijven. En nu is het er eindelijk van gekomen. Ik heb een geweldig idee. Vroeger las ik enorm veel boeken maar ik heb nog nooit een boek gelezen dat lijkt op het boek dat ik wil gaan schrijven.
Ik heb in grote lijnen het verhaal al vast gesteld, ik hoef het alleen nog uit te werken. Hier gaat natuurlijk nog wel een flinke tijd overheen, maar nu ik eenmaal een steengoed idee heb, wordt het wel veel leuker!
Wat het is ga ik nog niet vertellen, maar ik weet wel dat het heel erg leuk is.
Via bol.com kun je zelf je boek uitgeven. Dit ben ik ook zeker van plan, als het eenmaal klaar is.

Het boek neemt plaats in een jaar, van januari tot december. In dat jaar gebeuren er allerlei dingen, een soort van kettingreactie. Er zijn verschillende hoofdpersonen. Hoe ze heten en hoe ze eruit zien weet ik nog niet, daar ga ik vanmiddag lekker over nadenken!

Hopelijk vinden jullie het leuk om straks (als het ein-de-lijk af is, haha) eens een kijkje te nemen in mijn boek haha.

De titel van het boek wordt: Ontzield.

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten