woensdag 6 augustus 2014

Dear Monday

Dit project heb ik afgelopen maand opgestart.

Ik heb het afgeleid van Dear July. Ik heb helaas geen tijd om elke dag een video te uploaden, maar eens per week is denk ik wel te doen.

Ik heb zoveel leuke dingen meegemaakt, ik wilde ze graag gaan vertellen. Mijn vriendinnen vragen ook altijd of ik nog een leuk verhaal heb, en vaak vergeet ik de helft. Door ze uit te werken in dit project blijven ze voor altijd bestaan.

Het is de bedoeling om elke maandag een video te plaatsen, maar ik weet niet of me dat wel gaat lukken. Het bewerken hiervan kost me ook weer uren.
Ik heb natuurlijk geen beelden van al mijn verhalen, dus moest ik op een andere manier een beeld gaan maken bij mijn verhalen. Eerst zat ik te denken om via de sims wat scenes na te spelen en dan te bewerken, maar dat is teveel werk.

Gelukkig vond ik een animatie-programma om tekenfilmpjes mee te maken, maar dat is een vrij moeilijk programma, en het kost me dus ook uren om een video van een minuut te maken.
Ook deze video's zijn in het engels. Het ligt me veel meer, en ik wil ook mijn engels blijven verbeteren.


Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten