maandag 4 augustus 2014

Update

Ik loop al erg lang rond met een aantal leuke projecten in mijn hoofd. Ik heb besloten om ze een voor een te gaan uitvoeren. Aangezien mijn skills nog niet zo goed zijn duurt het in het begin nog allemaal erg lang, maar hopelijk word ik er steeds sneller en beter in!

Ik heb sowieso twee nieuwe projecten die allebei met youtube te maken hebben. En daarnaast ben ik ook serieus het schrijven gaan oppakken.

Ik weet dat ik veel tegelijk ben begonnen en dat ik dit absoluut niet allemaal direct goed kan doen. Daarom wilde ik eigenlijk eerst alle projecten een tijdje laten draaien voordat ik er echt over ging vertellen.
Maar wie weet motiveert het me wel om vol te houden als ze al wat onder de aandacht zijn gebracht.

Deze week is dus projectweek!
De komende drie dagen ga ik mijn projecten onthullen. Hopelijk kunnen jullie ze waarderen!
Ik zal ook af en toe een update plaatsen over de vordering. En deze week komt er ook een update over mijn persoonlijke leven en waar ik me nu allemaal me bezig hou.

Tot morgen,

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten