dinsdag 12 augustus 2014

Vliegen

Ik ben nooit echt bang geweest voor vliegen. Natuurlijk wel wat gezonde spanning, maar geen directe angst.
Dat is heel wat voor mij, want ik ben bang van heel veel verschillende dingen. Ik ben er al mee bezig, ben allerlei informatie aan het zoeken over hoe je snel en gemakkelijk over angsten heen kan komen. Misschien is dat ook wel iets leuks om over te schrijven?

Maargoed, vliegen dus: Op het moment dat dit online komt ben ik al in Hongarije. Ik ga ervanuit dat alles goed gaat. Er zijn veel vliegtuigen die de laatste tijd uit de lucht zijn gestort, daar ben ik wel wat angstig over.
Ik heb een paar maanden terug een geweldige film gezien. Deze film heet Flight. Het gaat over een piloot die een enorm vliegtuigongeluk weet te voor komen. Het ongeluk gebeurt al in de tweede scene en de rest van de film is niet echt meer de moeite waard. Dat gaat alleen over het onderzoek achteraf, hoe het ongeval had kunnen gebeuren.

Maar deze scene is wel echt een aanrader:

 

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten