donderdag 21 augustus 2014

Perfecte nagels

Soms loop je ineens tegen iets aan waarvan je nooit had gedacht dat zo geweldig zou zijn. Ik had dat zo'n twee weken geleden.
Voor alle dames onder ons: ik heb de perfecte nagellak-combo gevonden!
Ik heb denk ik al een jaar zo'n set waarbij je zelf gellak kunt aanbrengen. Hier hoort een lamp bij en twee speciale lakjes. Ik heb wat geƫxperimenteerd en ben de perfecte combinatie van lakjes tegengekomen.
Bij die set zit een basecoat en een topcoat. De basecoat zorgt ervoor dat de gellak er in zijn geheel afkomt en de topcoat zorgt ervoor dat de gellak niet bij het minste of geringste eraf gaat. Het zorgt voor een soort plastic seal over je nagels. Tussen deze twee lagen kun je elke nagellak aanbrengen die je maar wil, zo kun je eindeloos experimenteren. Als ik mijn nagels op deze manier doe, blijven ze ongeveer 6 dagen mooi. Ik denk dat ik na dag 8 alles eraf haal, dan ontbreken er op sommige plaatsen wat stukjes.

Maar nu heb ik dus iets nieuws ontdekt! In plaats van de basecoat te gebruiken, heb ik gekozen voor een nagelverharder om eronder te dragen. En de nagellak die ik ertussen droeg was longlasting. Ik ben een week op vakantie geweest, en al die tijd zijn mijn nagels prachtig geweest. Ik had ze op maandag 11 augustus gelakt, en vandaag (bijna 1.5 week later) zit de lak er nog zo op.


De producten die ik gebruikt heb zijn:
- Essence gel nails at home primer
- Herome nail hardner extra strong
- Rimmel lycra pro: 312 ultra violet
- Rimmel lycra pro: 295 fancy fuchsia
- Essence gel nails at home clear gel top coat
Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten