maandag 13 januari 2014

Goede voornemens

Is het te laat om goede voornemens te maken? Ik vind van niet dus dat ga ik nu mooi nog even doen, ook al zijn we al begonnen aan 2014.
Op mijn andere blog had ik ook een aantal nieuwjaarsresoluties gemaakt. Omdat mijn blog over films en series ging, heb ik ook mijn nieuwjaarsresoluties op gebaseerd.
Maar eigenlijk wil ik ook nog wel wat persoonlijkere nieuwjaarsresoluties maken!

Het zijn er niet zoveel hoor.

1: Twitteren!
Ik heb al jaren een account en ik volg een aantal leuke mensen, maar ik heb zelf nooit de moeite genomen om iets online te plaatsen. Dat wil ik vanaf nu wel gaan doen, gewoon omdat het kan.
Via mijn blog heb ik geleerd om mijn eigen content gewoon de buitenwereld in te gooien, dit kan ook via Facebook en Twitter!

2: Meer Facebooken!
En daarmee bedoel ik: meer updates plaatsen. Ik heb in heel 2013 zo'n 8 updates geplaatst, waarvan 5 voor mijn blog. Door meer van mezelf te laten horen vergroot ik mijn netwerk, en dat is natuurlijk erg belangrijk!

3: Selfies!
Ik ben hier al mee begonnen en ik wil het ook echt het hele jaar volhouden: elke dag een selfie maken. Gewoon omdat het kan en omdat het leuk is.

4: Meer #yolo!
Ik ben altijd iemand die eerst wel 10 keer nadenkt voordat ze iets doet. Dit mag gerust minder vind ik zelf. Je leeft maar één keer. Natuurlijk moet je daardoor niet ineens alle veiligheid overboord gooien, maar op zijn tijd een avontuur beleven is niks mis mee.

Ik moet echt over mijn twitter-angst heen. Toen ik tijdens mijn stage de social media moest regelen was het geen probleem om te tweeten, maar vanuit mezelf vind ik het toch nog best eng.
Maar ooit dit jaar komt een dag, dat ik tweeten mag! Muhahahah.

En overigens: De goede voornemens van mijn andere blog gelden natuurlijk ook nog steeds! Ik weet niet of ik aan allemaal toe kom, maar ik hoop het wel hoor! Spannend.

Xxxjes, Marleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten