vrijdag 17 januari 2014

Robin Stjernberg

Afgelopen jaar keek ik (net als vele andere Europeanen) geboeid naar het Eurosongfestival. Ik vind het altijd wel leuk om te kijken maar ik heb zelf eigenlijk nooit een hele erge voorkeur.

Natuurlijk kunnen we allemaal de operazanger wel herinneren (ITS MY LIFE, etc etc). Geen idee hoe hij heet en waar hij vandaan komt (ik geloof Roemeniƫ? Geen flauw idee) Alleen zijn opmerkelijke stem en zijn outfit zijn blijven hangen.

De tweede deelnemer die duidelijk indruk op me had gemaakt was Robin Stjernberg uit Zweden. Hij zong het liedje "You". Ik vond zijn live optreden prachtig en na enig zoekwerk had ik hem gevonden op youtube. Nog steeds luister ik dit liedje regelmatig. Zijn stem is heel mooi en het liedje zelf ook. Zeker zijn live-optreden is prachtig. Wat een dijk van een stem!
En ondanks dat hij niet gewonnen heeft en ik zijn achternaam niet kan uitspreken, vind ik het een prachtig nummer. Geniet:


Ow, en voor iedereen die op zoek is naar die andere kerel, check hier zijn optreden.

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten