dinsdag 14 januari 2014

Telefoondrama

Wow, hoe erg is dit?!

Ik heb al 2.5 jaar dezelfde telefoon: een blackberry torch. Hij heeft het altijd perfect gedaan en ik ben er 2.5 jaar lang heel erg blij mee geweest. Maar de laatste paar dagen ging hij gek doen. Zodra ik het scherm omhoog schoof werd het beeld heel raar. Sneeuw, vlekken, alles verschoof, etc.
Ook deed de vergrendelknop het niet meer.
En zodra ik hem dichtschoof gingen de kleuren weer terug naar normaal en deed alles het weer.

Zo'n vijf minuten terug ging het scherm ineens zwart en het bleef zwart. Als ik op een toets drukte gaf deze wel licht dus de telefoon stond gewoon aan, maar het scherm reageerde niet meer!
Ik haalde de batterij eruit en deed hem erin, maar bij het opstarten was er nog steeds geen beeld.
De stress die ik toen doormaakte was echt belachelijk.
Ik zag spontaan mijn hele sociale leven in het water vallen.
Gelukkig deed het beeldscherm het tien minuten later weer, maar alsnog. Hoe kan ik nou zo overstuur raken van een zwart scherm? Ik was niet eens met iets belangrijks bezig.

Er zijn mensen die beweren dat ze gemakkelijk een week zonder hun telefoon kunnen. Ik heb nooit zoiets hardop gezegd maar in mijn hoofd had ik altijd het idee dat het geen ramp zou zijn. Als ik in het buitenland op vakantie ben heb ik ook geen internet en dat is toch ook oke?
Maar toen ik hier net helemaal aan het stressen was over een zwart schermpje bedacht ik me dat ik absoluut niet zonder mijn telefoon kan. Hoe stom het ook klinkt, het is gewoon de waarheid.

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten