zaterdag 11 januari 2014

Mijn allereerste bericht

Mijn allereerste bericht op deze blog!

Als jullie me al eerder volgden op www.ready-set-blogspot.nl weten jullie al het een en ander over mij.
Zo niet, dan zal ik hier kort vertellen wie ik ben:

Mijn naam is Marleen en mijn grooste hobby is het internet! Online volg ik erg veel series (daar ging mijn vorige blog ook helemaal over).
Naast dat ik veel series volg, ben ik ook regelmatig op youtube te vinden! Hier luister ik vooral erg veel karaokeliedjes. En natuurlijk zing ik altijd mee! Vaak toch wel een aantal uur per week ben ik aan het karaokezingen en ik hou ervan.

Pas terug heb ik (voor school) mijn allereerste eigen video gemaakt en op youtube gezet.
Dit was zo leuk om te doen en daarom heb ik besloten dat ik filmpjes wil blijven maken.
Daarnaast heb ik nog wat andere dingen die ik graag wil doen, dus vandaar deze blog.

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten