donderdag 30 januari 2014

Uitstelgedrag

Vandaag ga ik het hebben over uitstelgedrag! Ik ben koningin van het uitstellen. Als terug denk aan de dingen die ik allemaal ooit heb willen doen maar nooit aan ben begonnen, echt erg.

Op mijn 15e wilde ik een boek schrijven.
Op mijn 18e wilde ik een blog beginnen.
Ik wil me al jaren lang opgeven voor een talentenshow.
en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Deze dingen heb ik allemaal jaren uitgesteld en soms heb ik daar best spijt van. Daarom heb ik me sinds kort aangemeld op deze geweldige website: bucketlist.org. Via deze website kun je al je doelen bijhouden afvinken zodra je ze voltooid hebt. Bekijk ook mijn lijstje hier.

Hopelijk komt er nu wat meer voortgang in de dingen die ik wil doen en heb ik over een paar jaar al mijn doelen bereikt. Dat zou echt geweldig zijn!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten