zaterdag 25 januari 2014

Verhalen

Ik hou van schrijven, ik heb het altijd al gedaan. Op mijn 15e heb ik ooit een verhaal geschreven van 40 a4tjes. Ik was er zo trots op. Als het goed is heb ik deze verhalen nog steeds ergens op een stick staan. Ik heb ze al jaren niet meer gelezen, ben wel benieuwd wat ik er nu nog van vind! Binnenkort maar eens terugzoeken denk ik. 

Daarnaast heb ik ook veel SA's gemaakt. Dit zijn stand alones, verhalen die uit 1 hoofdstuk bestaan.
Ik heb al jaren geen verhalen of SA's meer geschreven. Toen ik eenmaal into Harry Potter raakte dacht ik dat het onmogelijk was zo'n verhaal te overtreffen dus was de lol eraf.

Natuurlijk is dit een slecht excuus en daarom heb ik besloten om het schrijven weer op te pakken. Al een jaar lang heb ik een (naar mijn mening) geweldig idee in mijn hoofd. En ik heb besloten dat ik het ga uitwerken. Het zal nog wel een flinke tijd duren voor ik er iets van af heb, maar ondanks dat heb ik er enorm veel zin in! Hopelijk komt er nu ook echt iets van terecht, ondanks dat ik het zo druk heb met school.. maar het heeft geen haast dus dat scheelt. 

Fantasie en creativiteit is eindeloos dus hier wil ik gebruik van maken!

Wish me luck
Xxxjes, Marleen 

1 opmerking: