donderdag 23 januari 2014

Obsessies

Iedereen heeft wel eens een obsessie. Soms duurt hij een maandje, soms een aantal jaar.
Denk maar aan de schattige katjes op internet, hoeveel mensen daar wel niet obsessed mee zijn.

Ik persoonlijk heb een obsessie die in fases gaat. Soms spookt het 24/7 door mijn hoofd en kan ik nergens anders meer aan denken en soms verdwijnt het even voor een paar dagen. Ik heb het (natuurlijk) over Harry Potter!

Ik maak mijn omgeving er soms helemaal gek mee, maar dat maakt me niks uit!
In mijn hoofd maak ik elke dag minimaal 20 Harrypotter-vergelijkingen. Zeker de uitspraken uit de films gooi ik vaak tussen gesprekken door.
Gelukkig is het tegenwoordig iets meer geaccepteerd om met Engelse woorden en zinnen te praten dus valt het de meeste mensen niet eens op.
Ook de achtergrond van deze website is van de serie. Dit wezen maakt aan het einde van de serie een groot verborgen complot zichtbaar, echt geweldig hoe JK Rowling dit allemaal heeft verzonnen.

Binnenkort wil ik de boeken in het Engels gaan kopen, maar ik weet dat zodra ik ze in huis heb ik ze direct wil gaan lezen. En helaas kan ik een boek niet meer wegleggen als ik er eenmaal in zit. Dus zal het nog even moeten wachten tot ik het wat rustiger heb met school. Gelukkig is het al bijna zomervakantie!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten