maandag 27 januari 2014

Vrije tijd

Ben ik de enige die hier last van heeft?
Na een hele week leren/uitstellen had ik besloten dat ik vandaag een dagje vrij mocht nemen van al dat huiswerk. Dit betekend dat alles mag, het hele internet ligt voor me open!
En toch ben ik al 10 minuten aan het staren naar mijn homepage..

Ik heb ontwenningsverschijnselen!
Toen ik moest leren wist ik honderden dingen om te doen. Kamer opruimen, breien, films kijken, etc. Maar nu ik er de tijd voor heb is niks meer leuk genoeg lijkt wel. En hiermee bedoel ik ook dingen buiten het internet om. Simsen, koekjes bakken, winkelen, allemaal niks..

Ben ik nu gewoon verwend en neem ik alleen genoegen met het allerbeste? Of heb ik toch minder fantasie dan ik dacht... Hier moet toch iets voor te vinden zijn. Ik zou wel willen zoeken naar tips om me te vermaken maar zelfs daar ben ik te lui voor. Zwaar leven.

Wat zal ik vandaag (en morgen) eens gaan doen.. Lastig lastig... Iemand een ideetje?

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten