zondag 26 januari 2014

Tijden

Ik heb de laatste paar jaar een tik ontwikkelt. Als ik een mooie tijd zie wordt ik daar helemaal gelukkig van. Omdat we ons al een tijdje in het mobiele tijdperk bevinden is het steeds vanzelfsprekender om digitale klokken te hebben dan analoge.

Ik draag zelf altijd een horloge maar als ik de tijd wil weten kijk ik op mijn telefoon. Mijn horloge is meer voor de sier dan dat hij werkelijk nut heeft.

Mooie tijden kun je ook alleen maar zien op digitale klokken. De mooiste tijd die er bestaat is 22.22, en op de tweede en derde plaats staan 11.11 en 0.00.
Er zijn nog veel meer mooie tijden, denk aan 12.34, 23.45, 1.11, 2.22, etc etc etc.

Als je zo'n tijd ziet dan denkt er iemand aan je. En in mijn geval is dit ook altijd waar. Ik heb zovaak zo'n tijd naar iemand gestuurd dat er altijd wel iemand aan me denkt als hij of zij een mooie tijd ziet.

Een oude vriend van me ging een hele tijd terug voor een lange periode naar het buitenland. Daar hadden ze een andere tijdzone, maar ondanks dat, elke keer als hij 22.22 zag op zijn klok moest hij aan mij denken.
En een ander heeft ooit 3 dagen lang met zijn telefoon in de aanslag gezeten bij zijn klok om 22.22.22 vast te leggen.

Dus is er iemand waar jij aan denkt bij een mooie tijd, gewoon laten weten!

Xxxjes, Marleen

1 opmerking: