zondag 28 september 2014

Afknappers

Iedereen heeft wel een paar dingen waar hij compleet op afknapt. Mijn grootste afknapper is spelling. Ik kan er niks aan doen, zodra iemand grove spelfouten maakt ben ik er klaar mee. Dan maakt het niet uit of het een vriendschap is of iemand waar ik mee wil daten. Als zij en zei door elkaar worden gehaald of als de n achter een woord wordt vergeten (vergete), hoeft het voor mij al niet meer.

Ik vind het zo moeilijk om daar doorheen te kijken. Iedereen gebruikt een telefoon of een laptop, en daar zit altijd google op zodat je woorden kunt opzoeken. Ik kan ook niet foutloos schrijven, maar jou/jouw doe ik niet meer fout.

Ik kan er gewoon niks aan doen. Als iemand niet de moeite neemt om woorden goed te spellen, waarom zou die persoon dan wel de moeite nemen om een vriendschap op te bouwen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten