zaterdag 20 september 2014

Comedie

Ik hou van lachen. Ik hou van humor. Ik hou van grapjes maken.
Dit doe ik het liefste de hele dag door. Ik kan over alles grapjes maken. Over mezelf natuurlijk, maar ik heb er ook vaak lol in om anderen belachelijk te maken. Mijn familie is mijn onuitputtende bron van inspiratie.

Soms heb ik een bui waarbij ik uren achter elkaar grappen kan maken. En dan lig ik echt in een deuk. Dat is wel mijn grote probleem: ik lach om mijn eigen grappen.
Sommigen zullen dat misschien raar vinden, maar eigenlijk is dat toch vrij logisch? Waarom zou je er zelf niet om hoeven te lachen, het zijn toch je eigen grappen?

Hoe graag ik het dus ook zou willen, ik zou nooit een comedian kunnen worden. Ik zou de hele avond slap liggen om mijn eigen grappen.
Of misschien is dat juist ook wel hilarisch?

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten