maandag 15 september 2014

Mijn probleem

Waarom kan ik nou niet gewoon iets plannen!? Ik had een paar dagen terug een heel erg mooi bericht getypt over een planning die ik wilde gaan maken, ik heb nog steeds niks gedaan! Ik ga elke dag van de week indelen met dingen die ik wil gaan doen die dag.

Maandag: blog
Dinsdag: school
Woensdag: boek
Donderdag: blog
Vrijdag: huiswerk

De dagen dat ik naar school moet wisselen elke week, maar dan ruil ik die dagen gewoon om. In de ochtenden ben ik alleen thuis en kan ik beneden werken, in de middag zal ik op mijn kamer moeten gaan zitten.
Daarnaast begin ik ook altijd mijn ochtend met een lekker ontbijtje en wat youtubevideo's of een aflevering van een serie.

Natuurlijk is dit niet echt een hele strakke planning, maar ik weet dat ik me er dan toch niet aan kan houden. En nu weet ik dat ik elke dag iets kan gaan doen.
Ondanks dat ik deze planning pas vandaag heb gemaakt, ben ik vandaag al wel flink bezig met mijn blog! Ik ben allemaal berichten aan het typen en concepten aan het bedenken. Ookal komt er niet altijd veel terecht op papier, mijn hoofd draait op volle toeren!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten