maandag 1 september 2014

Vakantieverslag Sziget

Ik verdeel het vakantieverslag in twee delen. Dit is deel 1, over Sziget. Deel 2 gaat over Boedapest zelf, die komt later deze week online!
Ik heb een geweldige vakantie gehad, en vandaag laat ik een aantal foto's zien van sziget zelf en vertel ik er kort iets bij:

Sziget is een eiland waar allemaal podia staan en heel europa komt daar samen om te feesten. Alles mag op het eiland, de sfeer is geweldig.

Hier zie je een enorme tent. Daarbinnen was een podium (a38-stage). Dit was ook de route die je moest lopen om bij de mainstage te komen. 


Hier zie je een bord met de time-table. Deze borden gingen overal. Sziget had ook een app waar je (offline) gemakkelijk alle optredens kon bekijken, ideaal! 

Hier zie je nogmaals de sfeer van het eiland. Alles was mooi versierd en savonds was de verlichting prachtig. 


Dit zijnde bandjes die we kregen. De citypass was voor het openbaar vervoer door de stad heen en het szigetbandje was om het festivalterein op te komen. De ingang en alles ging heel erg soepel, je stond niet uren in de rij te wachten voordat je eindelijk binnen was. 

Hier zie je de ingang. Als je eenmaal door de poortjes heen was moest je over een brug het eiland oplopen. Deze brug was prachtig versierd met lichten en vanalles. 



Hier zie je nog een keer een deel van het terrein, maar dan savonds. Er hingen vlagen met alle nationaliteiten die  vertegenwoordigd waren op het terrein. 


Natuurlijk kan een selfie niet ontbreken! 


Hier zie je nog wat van de sfeer. Overal waren mooie lampen. Deze rij bomen hing helemaal vol met lampionnen. 




Hier zie je nog een keer goed de sfeer van het eiland. Veel hout, mensen die relaxed op de grond zitten te genieten van de muziek. Iedereen had tijd genoeg om te doen wat hij wilde, heerlijk. 




Hier zie je nogmaals wat sfeer. Deze straat was helemaal verlicht met kleine parapluutjes. Echt superschattig! 



Hier zie je nog wat andere versieringen. Ook zie je een klein stukje van de camping. overal op het terrein (vooral aan de buitenkant) waren tentjes te vinden. Ik ben blij dat ik lekker in de stad sliep, hahaha. 


Hier het laatste sfeerbeeld. Deze enorme boog met lampjes liep overal tussendoor. 


Dit was mijn impressie van het Sziget-festival. Op mijn instagram staan nog wat meer foto's.

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten