vrijdag 12 september 2014

Plannen

Zoals jullie misschien wel weten ben ik altijd heel erg van het uitstellen. Alles wat ik doe wordt tot op het laatste moment bewaard. Hierdoor moet ik veel dingen afraffelen. Als ergens geen deadline op zit, komt het vaak helemaal nooit af.
Zo heb ik al jaren het idee om een boek te schrijven. Een paar dagen terug heb ik het eerste hoofdstuk afgeschreven! 
Ik ben zo trots op mezelf, hahaha. 

Maar zoals ik al zei: plannen is niet mijn sterkste punt. Ik steek soms veel werk in het maken van een planning, maar mezelf eraan houden is een groter probleem. 
Voor dit schooljaar heb ik geen agenda gekocht. Sinds het HBO doe ik vrij weinig met mijn agenda. Die van vorig jaar heb ik gebruikt tot november, daarna nooit meer aangeraakt. 
Ik gebruik wel altijd een notitieboekje om al mijn huiswerk onder elkaar te zetten met de datum erbij. 

Zo wil ik dat ook gaan doen met planningen. Ik wil allemaal leuke dingen gaan doen, maar zoals ik nu bezig ben heb ik nergens tijd voor. Geen idee waar het allemaal in gaat zitten, maar niet in de juiste projecten. 
Morgen ga ik een planning maken waar ik me volgende week de hele week aan ga houden. Wie weet krijg ik dan meer dingen voor elkaar in één dag! 

Morgen zal ik mijn planning delen met jullie. Feedback is natuurlijk altijd welkom!

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten